Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2010 18:15 - Висш магистрат съди вестник, изкарал го "Октопод"
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 720 Коментари: 0 Гласове:
0




image


Председателят на Софийския апелативен съд Веселин Пенгезов излиза в отпуск. причина за решението му е публикация в столичен вестник, който го свързва със задържаните при операция “Октопод”. Освен това Пенгезов ще поиска и проверка от Върховна касационна прокуратура (ВКП).

След нея той смята да заведе и дела за клевета. „Нямам срещу какво да се защитавам, следва едва ли не да опровергавам клюки и слухове. Не познавам нито един от „Октопод"-а, нито от „Наглите", Алексей Петров никога не съм го виждал и не съм комуникирал с него", категоричен беше Пенгезов.
Отпускът на Пенгезов е разрешен от Върховния касационен съд и дори председателят му Лазар Груев е посъветвал Пенгезов да вземе това решение. За изясняване на обстоятелствата в публикацията и за изказването на Цветан Цветанов ще бъде сезиран и главният прокурор Борис Велчев.

Пенгезов определи вестникарската публикация като „голяма гнусотия". Пенгезов не изключва зад нея да стои Алексей Петров. „Един човек би имал интерес да ме злепостави и той се казва Алексей Петров. Навремето той даваше съвети на Филчев срещу мен.


Тагове:   вестник,   магистрат,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1647508
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 566
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930