Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2010 09:40 - Л. Крумова: Аз съм си голям враг!
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 719 Коментари: 1 Гласове:
1




image


Водещата си отспала, сега влизала в работен режим.

В умерен шок съм, обяви по БТВ телевизионната водеща Лора Крумова, която през лятото беше уволнена от НТВ, а от тази неделя започва свое предаване в конкурентната БТВ.

Разликата със сутрешното предаване ще е голяма, но аз съм си голям враг и се гледам с ужасно критични очи, призна Крумова.

В първото предаване щели да бъдат показани две личности, които не давали интервюта - Денис Ершов, който живеел в шкаф и имал три съпруги с името Елена и щастливо число три. Спас Русев щял да е другият гост. Той беше съветнкът в сянка на Симеон Сакскобургготски. Русев бил много предпазлив. Лора пък отдавна не била правила интервю на запис и й било трудно. Въпреки това се получили любопитни моменти.

В предаването щяло да има актуална и неактуална част, също и светска рубрика. Щяло да имаи политическа част, но нямало да се повтарят предишни формати, защото в неделя сутрин трябвало да се научи нещо любопитно.

Много си отспах, първите месеци не гледах телевизия, но сега навлизам в работен режим, призна Крумова.

Frognews.bg


Тагове:   враг,


Гласувай:
1



1. анонимен - Skuka Krumova...пак ни досажда
12.12.2010 12:36
ех , ама кой ги предлага тези водещи...???Толкова ли няма нови талантливи лица? Ами тази Лора е ясно че не става за екран ..голяма скука е тя!!! Няма в нея нито енергия , нито интригуваща актуална реакция...голямо демоде!!! Като старата ракла на баба ми !!! Жалко за БТВ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1639967
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 566
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031