Постинг
09.03.2010 10:08 -
Hyundai направи спешен кастинг за свой глас на „Оскари 2010” заради номинирането на Джеф Бриджис
Корейският автомобилопроизводител е единственият представител от автомобилната индустрия сред спонсорите с цели осем реклами.
Корейският автомобилопроизводител Hyundai бе принуден да направи спешен кастинг за глас на рекламите си по време на тазгодишната церемония по връчване на наградите на Академията за филмово изкуство на САЩ („Оскар 2010”), след като досегашният озвучител Джеф Бриджис бе номиниран за отличието в категория „Главна мъжка роля” за филма „Лудо сърце”.
Според правилника на академията номинираните нямат право на участие в реклами по време на церемонията, а Hyundai, който е единственият представител от автомобилната индустрия сред спонсорите, участва в шоуто с цели осем реклами. Възникналият проблем обаче бе решен бързо, но благодарение на големия интерес към „овакантеното” място, Hyundai намери не един, а седем актьори, повечето от които не отстъпват по популярност на Джеф Бриджис. Така 30-секундните спотове – един по време на дефилето по червения килим и седем по време на самата церемония, бяха озвучени от Ким Бейсингър, Ричард Драйфус, Дейвид Духовни, Катрин Кийнър, Майкъл Медсън, Манди Патинкин и Мартин Шийн.
За втора поредна година Hyundai е най-добре представеният с реклами спонсор на церемонията. Всеки от осемте спота струва между 2,5 и 2,8 милиона долара. Заплатените за реклами по време на церемонията средства се равняват на тези, които Hyundai изразходва за реклами преди по-малко от месец по време на най-гледаното спортно събитие в САЩ – финала на първенството по американски футбол (супербоул).
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари