Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2010 13:06 - Хълк Хоугън налапал дулото на пистолет, щерката на Мохамед Али го спасила
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 813 Коментари: 0 Гласове:
0




image


Легендата в кеча Тери Хълк Хоугън е бил на косъм от самоубийство, но телефонно обаждане на дъщерята на бокс-иконата Мохамед Али Лайла го извадила от депресията и спасила живота му. Това признава американецът в своята автобиографична книга "Животът ми извън ринга". През 2007 година здрава меланхолия обхванала Хоугън, който седял на един от фотьойлите в дома му и си мислил за проблемите в живота си.

"Имах зареден пистолет в ръката си и си мислех, че всичко би било много по-лесно. Къщата бе празна и тиха. Взех едно голямо успокоително. Децата ми ги нямаше, жена ми я нямаше. И друг път тя си бе тръгвала, но сега бе друго и не искаше да оправим нещата. Дъщеря ми мислеше, че именно аз съм виновен Линда да си тръгне. После се замислих и за самия себе си. Определих се като развалина. Не знаех дали изобщо бих се качил на ринга отново. По едно време стоях в банята и дълго време гледах отражението си. Пистолетът бе зареден, налапах дулото. Помня шума, който металът издаде, когато се докосна до зъбите ми. Мислех си: Направи го, Хоугън! После телефонът ми звънна. Не разпознах номера. Беше Лейла Али. Познавах я от Гладиаторите, когато и тя бе на сцената. Точно сега тя се бе сетила за мен и телефонът ме откъсна от мислите ми. Никога не й казах за това. Лейла спаси живота ми", пише 202-сантиметровият здравеняк в своята книга.




Тагове:   пистолет,   Мохамед,   налапал,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1647812
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 566
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930