Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2010 14:12 - Гларусът в Боян се пробуди
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 901 Коментари: 0 Гласове:
0




image


Елиминациите тази вечер подтикнаха Боян да се върне към същността си на гларус. Докато висеше в ресторанта заедно с част от останалите Съквартиранти, той се впусна в лек флирт и закачки с танцьорката Елеонора.

„Ели, не знаеш какво ще стане, като застана зад теб да ми усещаш дъха“, започна свалката Боян. „Нали знаеш, че ще ти дойда вечерта на гости, ще бъда Царя на нощта.“ „Ах, ти, палавник“, влезе в тона му Елеонора, но побърза да предупреди всички да замълчат тъй като към тях се приближаваше Боряна.

Присъствието на съпругата му обаче изобщо не притесни Боян, който продължи със свалките. „Ели, ти имаш ли някоя готина колежка?“, попита бившият гларус. „Аз съм най-хубава“, със самочувствие отговори Елеонора и допълни дяволито: „Имам обаче една цицеста.“ „Да ме запознаеш с цицорестата“, заръча скандалджията.

Той не пропусна да се похвали на всеослушание, че с Ели и с някоя нейна приятелка може да си спретнат едно „групаро“, когато отиде във Велинград, където фирмата, в която работи има офис. Коментарите на Боян не притесниха половинката му Боряна, която дори даде съвет на мъжа си къде във Велинград да заведе танцьорката.





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1648926
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 566
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930