Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2010 16:36 - Трактора: Търсят повод, за да ме гръмнат
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 375 Коментари: 0 Гласове:
0




image


Алексей Петров потвърди за вчерашен негов инцидент с полицейски патрул.

- Получи се информация, че вчера сте бил преследван от полицейски патрул ? Какво точно се случи?

- Напуснах дома си с прокурорско разрешение по необходимост. Бях спрян на бул. „Черни връх", малко преди Околовръстното, принудително от полицейски патрул със специален режим. Полицаят агресивно ми потърси всевъзможни обяснения.

- Искате да кажете, че имате проблем с МВР и оттам продължава да се оказва натиск върху Вас?

- Проблем с МВР аз нямам. Очевидно министърът на вътрешните работи има проблем с мен и вчерашната агресия е подражание на агресията на министъра. По принцип, служителите на МВР се държат коректно, но се вижда, че в определени случаи отделни служители са инструктирани да ме провокират.

- Каква според вас е целта на провокацията?

-Ами ако искате - и да дам повод да ме застрелят. Спомнете си кадрите от арестуването ми. Преценката за това, което се разигра с мен онази нощ, пречупено през опита ми от работата в СОБТ ми дава основание да не изключвам и подобно предположение. Когато някой ден се вземе немонтираният запис от МВР - ще се види.

- Означава ли това, че продължават някакви репресивни действия спрямо вас?

-Не само продължава, но и се пренася върху хората, които контактуват с мен. Показателен е случаят с журналиста Илиана Беновска. Час след запознанството ми с нея й бе съобщено, че може да смята лицензът на обществено-политическото радио К2 за загубен. А след като стана част от инициативния комитет на ДГД - ЕКИПА й бяха отправени директни заплахи. Давате ли си сметка, че ако това е подходът към независимото слово, какво се случва с правата на гражданите?

- Вие се опасявате, че е възможно да се изпълни поръчка за вашето физическо отстраняване ? А как ще коментирате оповестеното за подобна заплаха срещу министър председателя Бойко Борисов?

- Не мога да коментирам информация, с която не разполагам. Мога да говоря само за онова, което се случва на мен. От професионална гледна точка, едва ли публичното говорене за подготовката на покушение срещу министър-председателя е правилният подход. Веднага се чуха гласове, че това може да се определи като насаждане на страх в опит за отклоняване на общественото внимание от въпроси, на които Цветанов дължи публични отговори.
Свързахме се и с Илиана Беновска, която потвърди, че се е запознала с бившия съветник на ДАНС, след като е бил пуснат под домашен арест. По думите й час след срещата им, са й съобщили, че ВАС на свое заседание на 11 ноември ще отнеме лицензията на радио К2.

„Станах учредител на ЕКИПА и още същия следобед един господин с пура, непознат за мен, ме предупреди, че заради членството ми в сдружението ще разпространят компромати за мен", разказа Беновска и добави, че е един от малкото журналисти, които никога не са искали интервю от Алексей Петров.

News.bg



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1640503
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 566
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031