Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2010 20:10 - Бойко: 99.99 % няма да съм кандидат за президент
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 391 Коментари: 0 Гласове:
1




image
"След политиката ще си умра, няма да се върна в бизнеса", категоричен е Борисов

Президент е по-лесно. Премиер е огромна отговорност и много труд. Много, много, много напрежение. Всичко минава през вас, така че президент е престижно, приятно, удобно. Премиер е къртовски труд, като и кмет, особено в София или в голям град. Това казва премиерът Бойко Борисов в интервю пред първия брой на българското издание на списание Forbes.

По думите на министър-председателя именно длъжностите като премиер или кмет са много трудни. И обяснява - всичко от водата и канала до енергия, всеки проблеми минава през министър-председателя или кмета.

На въпроса дали ще удържи на напрежението Борисов отговаря: Истински се надявам, но човек никога не може да каже на здравето си колко и как да удържи. "Като воля и психика съм категоричен, че ще удържа и затова 99.99% считам, че друг ще бъде кандидат за президент от ГЕРБ, а не аз. Оставям 0.01% все пак не знаем до тогава как ще се развива държавата. Далеч е все още, казва още Борисов и добавя: Но, знам, че тук ще се боря до край да продължат ласкавите оценки за България, които получаваме от вън, и съм убеден, че следващите 2 г българите ще видят вече продукта на труда ни във вид на магистрали, естакади и всичко, което се прави в инфраструктурата".

Бойко Борисов казва, че няма никога да се върне в бизнеса. "След политиката ще си умра. Не остават много години живот, че човек да прави такива планове. Последната година и половина ми струва огромно усилие, а и преди това петте години кмет на София, докато тръгнат южната дъга, метрото, заводите и инфраструктурата. За радост отпреди си имам къща, където да се върна да живея и нищо повече не ми трябва", казва още Бойко Борисов.





Тагове:   кандидат,   9999,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1649636
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 566
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930