Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2010 17:43 - Домовчийски предпочете Херта пред България, Mатеус го порица!
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 346 Коментари: 0 Гласове:
0




image

Нападателят на Херта Валери Домовчийски отпадна от състава на националния отбор за приятелския мач със Сърбия на 17 ноември, след като предпочете да остане в Германия заради ангажименти на клубния си тим.

Берлинският клуб има насрочени мачове за първенство на 15 ноември, понеделник, и петък, 19 ноември. След разговор между селекционера на България Лотар Матеус и наставника на Херта Маркус Бабел бе постигнато споразумение Домовчийски да изиграе само вторите 45 минути за България срещу Сърбия. Самият футболист обаче изразил в телефонен разговор пред Матеус желанието си изобщо да не пътува до София. Валери Домовчийски изпрати официално писмо до президента на БФС Борислав Михайлов и селекционера Матеус, в което ги информира за решението си.

"Уважаеми Господа,

Благодаря Ви за изпратената ми повиквателна. За съжаление предвид обстоятелството, че клубният ми отбор има официални срещи от първенството на Втора Бундеслига в Германия на 15 ноември и на 19 ноември, съм принуден да откажа повиквателната за националния отбор за контролната среща. Настоящият период е много важен за моята футболна кариера, също така периодът е важен и за клубния ми отбор, който се бори за постигане на целите си. Вярвам, че успешното преминаване през този период ще бъде от полза за мен като футболист, а също така и от полза за националния отбор. Благодаря Ви предварително за проявеното разбиране относно отказа ми да се присъединя към националния отбор за контролната среща. Надявам се в бъдеще да бъда полезен на националния отбор на България", се казва в писмото на Валери Домовчийски. Засега на мястото на Валери Домовчийски няма да бъде викан друг футболист.

Селекционерът на България Лотар Матеус не остана очарован от решението на Валери Домовчийски.

"Дадох му 36 часа аз размисъл и му обясних, че решението е изцяло негово. Аз ще го уважа каквото и да е то, но не мога да позволя футболистите да си избират в кой мач на националния отбор да вземат участие и в кой не. В четвъртък Домовчийски ми се обади по телефона, за да ме информира, че няма намерение да се присъедини към лагера на националния отбор", заяви в изявление Матеус. "За мен случаят е приключен, а футболистът допусна грешка, но искам да подчертая, че уважавам решението му, въпреки че не го разбирам. Казах му много ясно, че няма право да пренебрегва така националния отбор на България, особено когато всичко между федерацията, Херта и мен като селекционер е уточнено и нямаше никакви недоразумения", добави германецът.




Тагове:   България,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1639941
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 566
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031