Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2010 15:05 - Бойко Борисов за „телефонната клопка”: Срам ме е от депутатите!
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 504 Коментари: 0 Гласове:
0




image


„Аз се срамувам от поведението на депутатите. На всички съм им го предал, надявам се това повече да не се повтори.” Това каза премиерът Бойко Борисов по повод експеримента със скъпите подаръци на депутатите на бТВ и "168 часа".
„Мисля, че дисциплината, която ГЕРБ има в парламента, е в десетки пъти по-добра от всички други парламентарно представени партии, което е един голям успех за българския парламентаризъм. Защото на почти всички питания, на които съм бил в парламента, е имало случаи, когато питащите ме не стоят да си чуят отговорите”, каза Борисов.
По-рано днес председателят на Народното събрание Цецка Цачева ще сезира парламентарната комисия по етика по случая с експеримента за подаръците на депутатите.

"В този неприятен случай две неща са недопустими – първо недопустимо е народни представители в работно време със служебни автомобили да откликват на частни покани, още повече с обещание за подаръци. Това обаче е преценка за морала и вътрешно решение на всеки един от депутатите.”, каза Цачева в кулоарите на парламента и добави:

„За мен като председател е недопустимо чрез подобни експерименти да се внушава на българското общество, че парламентът не работи и то в момент, когато колективният орган заседава.” Според нея мнозинството от народните представители съвестно изпълняват своите задължения и от действията на отделни депутати не можело да се прави извод, че като цяло парламентът не си върши работата.

Изпълнителната комисия на ГЕРБ във вторник ще разгледа случая, коментира съпредседателят на парламентарната група на управляващите Красимир Велчев. По думите му дотогава няма да бъдат предприемани никакви действия, за да могат да бъдат изслушани депутатите от ГЕРБ, които са се отзовали на поканата.


Тагове:   срам,   „телефонната,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1647042
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 566
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930