Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2010 11:12 - Танов: Не бяхме подготвени за контрабандата на цигари в България
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 285 Коментари: 0 Гласове:
0




  image


Ние не бяхме подготвени за адекватна реакция на контрабандата на цигари, заяви шефът на Агенция „Митници” Ваньо Танов в ефира на Нова телевизия.

По повод конфликта с вътрешния министър Цветан Цветанов той заяви, че имат различни гледни точки с него, излагат различни мнения, но няма неразбирателство между тях. „Казах, че няма да си тръгна и съм готов да се боря до край за каузи, а не за интереси. Никога не съм планирал да напусна Агенция „Митници”, заяви Ваньо Танов.

Попитан за това, че е бил обект на подслушване Танов отговори, че не се е интересувал дали е така или не е, защото когато човек е с чиста съвест няма от какво да се притеснява. Всички тези, които са били засегнати от „Митници” си търсят всевъзможни начини да си го върнат, коментира той. Танов заяви, че е получил данни, че в колата на синът му ще бъдат сложени контрабандни цигари и благодарение на тях го е предотвратил. Шефът на митниците повтори, че няма притеснения нито по отношение на себе си, нито по отношение на своите синове, защото те няма да извършат нарушения. Попитан дали би се съгласил с подслушването и полицейщината в държавата, Танов отговори: "Още при постъпването ми в Агенция "Митници" съм подписал декларация, с която давам права да бъдат проверявани сметките ми и личните ми данни".

Директорът на Агенция "Митници" си постави добра оценка за работата през отиващата си година и призна, че не е възможно само със силови мерки да се пресече контрабандата.

Frognews.bg



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1649168
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 566
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930