Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2011 12:46 - Сашо Диков не се интересувал от източниците на информация
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 758 Коментари: 1 Гласове:
0



  image



Журналистът нападна Цветанов и свои колеги като Карбовски, Уикенд и Frognews.bg с уличен език. Диков призна, че за него най-важното било Б. Борисов да реагира след разговорите на тримата си подчинени.

Аз не съм обиден за интервюто с Бойко Борисов по Коледа, аз всъщност съм бесен, заяви в "Рулетка" по НТВ журналистът от Канал 3 Сашо Диков, който подскачаше и прекъсваше почервенял по време на цялото си участие. Той изрази претенции към встъплението на водещата Л. Кулезич, вкл. и към факта, че използвала аутокю.

Кога съм казал думата "ембарго", бе Любице, възкликна Сашо Диков. Кога съм изразил, че има ембарго над въпросите и темите към премиера? Никога не съм казвал това, повтаряше едно и също Диков, който в един момент реши да обвини Кулезич, че пишела във Frognews.bg под друго име. Това е авторски псевдоним, обясни спокойно водещата, която каза, че не е променила смисъла на неговите думи, а само формата им. Диков продължи с нападките, тръсвайки, че Карбовски се държал като припикано мушкато във вчерашното си интервю с премиера. Уикенд пък бил проправителствен вестник, констатира още Диков. Това е същият този вестник, който единствен те защити, когато останалите те нападаха, опресни паметта му Кулезич.

Аз не проумявам защо не се коментира освиркването на зам.-министъра на културата, когато трябваше да награди ФСБ през декември? Ти защо не пусна материала на 19 декември, продължи нервно Диков.

В своеобразната си стилистика Диков реши, че Кулезич мятала гадория и го вкарала в гадна интрига с Бойко Борисов.
На мен никой не ми налага цензура, гордо обяви той и каза, че имал уникалният шанс да работи в свободна медия. Бойко Борисов никога нищо не ми е налагал, нито пък ГЕРБ, отсече журналистът.

Единственото, което знаех за пресконференцията на "Галерия" беше темата й. Разбрах от Патрашкова за тази пресконференция, предварително нищо не съм знаел, каза още Сашо Диков, но не отрече фактът, че цял ден телевизията, в която работи е излъчвала анонси за въпросната пресконференция.

Диков заяви в прав текст, че Цветан Цветанов бил циник и лъжец. От парламентарната трибуда той лъже, а документи от НАП го уличават, продължи той. Аз пазя Бойко Борисов, като се надявам да последват категорични действия срещу корупцията и контрабандата от негова страна, добави той.

В записите вярвам, допълни Диков, защото ясно се чуват гласовете на политиците от правителството. Не ме интересува дали са СРС-та или са записани частно. Но ако са клевета, да открият кой е манипулаторът, кой е клеветникът. Накрая Сашо Диков отсече категорично, че пет пари не давал за източниците на информация.

Frognews.bg



Гласувай:
0



1. beehive - тест
09.01.2011 12:56
ц ц ц цъ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1647743
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 566
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930