Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2011 14:22 - РЗС разпространи скандални записи: Фидосова и Стоянова натискат Танов
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 473 Коментари: 0 Гласове:
0




image

На първия граждански протест под надслов "Спри подслушването! Ти можеш!" "Ред, законност и справедливост" разпространи част от проведени разговори на депутатите от ГЕРБ Менда Стоянова и Искра Фидосова с директора на агенция "Митници" Ваньо Танов.

Първият аудио запис Фидосова – Танов РЗС ще изслуша в присъствието на медиите на редовната пресконференция на 14 януари 2011 г (петък) в 13 часа. Ако дотогава някоя от медиите или парламентарно представените партии, които също разполагат с аудио записи, не наберат смелост да ги оповестят, се казва още в съобщението на РЗС.

imageГЕРБ ще коментира изнесените от РЗС записи тогава, когато прокуратурата се произнесе по автентичността на материалите. Това заяви народният представител от ГЕРБ Менда Стоянова.imageРазговор № 1

М.С.:Ало, здравей. Как си?

В.Т.:Чакам шофьора да дойде да ме вземе. Отивам към летището. Ще летя за Хелзинки.

М.С.:Само две минути…

В.Т.:Добре де, слушам те.

М.С.:Да те питам дали се запозна с човека, дето ти казах… за шеф на митницата в Пловдив?

В.Т.:Да, видях го, обаче тая работа няма да стане. Това може да стане само през трупа ми. За тоя три затвора играят търг кой да го прибере… Ти ме караш да назначавам бандит…

М.С.:Този човек аз гарантирам за него… Независимо какво говорят за него той ще свърши работа…

В.Т.: Трябва да съм умрял да го назнача… За мен той е жив престъпник.

М.С.: Да знаеш, че аз много държа на него и ако трябва ще занимавам дори премиера…

В.Т.: Е… щом премиера искаш да занимаваш… иди сега в кабинета на неговото бюро има визитки, да ти се разпише на една... писмено да ми нареди…

Разговор № 2

В.Т.: Ало…

И.Ф.: Ало, здравей, удобно ли е?

В.Т.: Да.

И.Ф.: Днеска ли изтичаше срокът там за митницата Лом?

В.Т.: Да.

И.Ф.: Там всичко окей ли е?

В.Т.: Не е окей.

И.Ф.: Що?

В.Т.: Ами щото има, на изпита има 2.90.

И.Ф.: Как има 2.90, бе?

В.Т.: Ами 2.90 има средна оценка.

И.Ф.: Айде стига, това ще стане ебаси скандала! Значи ние тука 20 общини обиколихме /…/


Междувременно лидерът на ДСБ Иван Костов заяви на пресконференция, че ДСБ ще настояват директорът на митниците Ваньо Танов да бъде повикан в парламентарната комисия за борба с корупцията, за да каже кои са фирмите, които са покровителствани да правят контрабанда.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1636528
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 566
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031