Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2011 19:46 - Първанов натискал за "Леденика", Трактора пускал компроматите
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 468 Коментари: 0 Гласове:
0



  image


Президентът ми се обади, че митниците натискат по неправомерен начин президента на федерацията по баскетбол. Това заяви премиерът Бойко Борисов по повод разпространени записи от разговорите му с Ваньо Танов.

От тях става ясно, че премиерът нарежда по телефона на шефа на митниците да изтегли хората си по време на акция от фабрика "Леденика", която работи незаконно, защото е поел ангажимент към Михаил Михов - Мишо Бирата.

Борисов даде такова обяснение пред парламента и изрази надежда, че Първанов ще потвърди казаното.

Единственото, което съм искал от тях е да действат по закон. Фактът, че са взели лиценза на фабриката, показва, че са действали по закон, каза още Борисов. Лицензът на бирената фабрика е взет през февруари и върнат през юли миналата година.

В същото време той изрази убеждение, че изтеклият запис между него и шефа на митниците е манипулиран. Той за пръв път посочи в прав текст, че зад всечки стенограми , изтекли през последните десетина дни, стои Алексей Петров, бивш съветник в ДАНС, обвинен за глава на "Октопода".

"С тези неща Алексей Петров е много силен, не случайно, г-н Станишев, вие го използвахте и 4 години е ръководил най -секретната служба. Същите тези хора, които ви донесоха най-много неприятности особено с външните партньори", заяви Борисов, обръщайки се към бившия министър-председател.

Борисов се обърна към лидера на БСП Сергей Станишев с думите: Не подценявайте тази атака, тя не е срещу нас. Тази атака няма да ни събори. Г-н Станишев, както вас искаха да ви държат, така и нас искат да ни държат. В момента не съм зависим от никой. Почакайте да излезе проверката.

Ето какво още добави Борисов пред депутатите: „След 22 часа ми се обади на мобилния телефон г-н Явор Дачков. Около 10 минути ме въртя колко е лош Цветанов, колко е лош Дянков, как на мен щели да ми еди-какво-си майката, какво щели да правят. А чувам, аз все пак разбирам малко от това - може би или не им стигаха някои реплики, за да могат да ме вкарат да ги.... Защото нямам обяснение, след 22 часа нормално ли е да се обади журналист като Явор Дачков на премиера 10 минути да му обяснява колко са му лоши министрите?! А въпросният Мишо, както вие го наричате - Бирата, е председател на Федерацията по баскетбол. Преди, не мога да кажа преди колко време, президентът Първанов ми се обади, че митниците натискат по неправомерен начин председателя на Федерацията по баскетбол. И аз се надявам, че президентът няма да каже, че не е вярно. Толкова! Затова казвам, че от разговорите те имат апаратура и техника да ми съберат приказките и да ги направят. Единственото, което съм искал от тях, е да действат по закон и фактът, че те не са върнали лиценза, означава, че действат по закон".

Въпросният г-н Михов, който е председател на Българската федерация по баскетбол, минава за близък на президента Първанов. Бойко Борисов и Михаил Михов откриха баскетболна зала на 27 септември в София.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1639793
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 566
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031