Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2011 10:15 - Т. Великов: Прегръдката на РЗС с БСП е очевидна
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 508 Коментари: 0 Гласове:
0



  image


Напоследък от РЗС постоянно си шушукат с М. Миков, Станишев също се спира да говори с групата.

Срещата с премиера беше по инициатива на независимите депутати, при разговора му казах да внимава много с Яне Янев и агресивната му политика, обяви по БТВ Тодор Великов, който се разграничи от Яне Янев и РЗС. Великов си спомни, как по време на предизборната кампания Янев го питал за мнението да взриви автомобил пред Яневия и да се внуши, че някой искал да направи атентат срещу него. С координаторите на партията на централно ниво тази тема също била обсъждана; още двама души можели да потвърдят, другите щели да се уплашат. Великов предупредил Янев още в началото да внимава, да не се обгражда с бандити, каза още той.

Вярно е, че в централата на РЗС са идвали хора с частни жалби, но шокиращи разкрития не е имало. Веднъж имахме среща с бивши служители на ДАНС и изнесохме данни, които обаче бяха опровергани, разказа Великов. Докато бях организационен секретар на партията, допир с БСП нямаше, каза той. Сам Великов питал от трибуната на НС кой е създал РЗС, шефът на ДАНС Цв. Йовчев отговорил, че не може да каже. Кампанията не беше скъпа, нямаше купуване на гласове, каза още той. Може и така да е било, защото прегръдката с БСП е очевидна, постоянно си шушукат с М. Миков, Станишев спира да говори с групата. Великов прецени тази политика като вредна, защото рейтингът на червените се вдигал, а на РЗС падал.

От СДС бях уволнен от Н. Михайлова, а ДСБ и РЗС ги напуснах сам, осведоми Великов, аз съм човек с биография, синовете ми завършиха американския университет с пълна стипендия, а съпругата ми е с шеств висши образования; няма как да бъда ръководен от такива като Н. Михайлова, Ив. Костов и Я. Янев, заключи той.

Frognews.bg



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1640362
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 566
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031