Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2011 12:51 - Хр. Стоичков: Не ме питайте за българския футбол
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 574 Коментари: 0 Гласове:
0



  image


Никога няма да стана треньор на българския национален отбор, за мен това е затворена страница.

Това заяви най-успелият български футболист за репортер на Седмицата по Дарик.

Не ме питайте за българския футбол. Никога няма да стана треньор на българския национален отбор, за мен това е затворена страница. При треньорите срок няма – ако имаш оркестър, свириш добре, каза Христо Стоичков.

Стоичков скоро ще встъпи в длъжността си на почетен консул на България в Барселона. По този повод той каза, че има хора, които искат да направят връзки с нашето правителство. В държавата трябва да има програми. Имам много познати, приятели, на които ще осъществя връзки с България, каза той. Да има повече големи инвестиции, за да остане нещо и след нас, пожела бъдещият почетен консул.

Аз съм голям ловец и най-много ще защитавам лова от бракониерите, сподели Стоичков. За едно кило месо убиваш животно, а винаги съм се борил против това. Като хванеш бракониер – веднага на съд, препоръча той. Най-любимото ми място за лов е България, нищо че съм обиколил света. Много труд трябва, за да се направи добро ловно стопанство, каза Камата.

Frognews.bg




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1639991
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 566
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031