Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2022 22:24 - Всички сервитьори в България намразиха пловдивчанка, която взриви мрежата с видео заради ресто
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 3369 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.11.2022 22:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Пловдивчанка настрои всички сервитьори срещу себе си, научи Plovdiv24.bg от видео, което стана вирусно във всички социални мрежи. Поводът – ресто.

Ето цялата история разказана от самата жена, която е и доста известна в TikTok и също така участва в предаването „Звездите в нас“:
„Просто съм потресена от наглостта на сервитьорите. Поръчвам си храна, инцидентно, от едно заведение тук в „Капана“, на което името няма да му споменавам. Сметката е 63,20 лв. и аз няма как да дам точно пари и давам 100 лв. и казвам, че ще им дам още 5 лв., за да им е по-удобно…

По-удобно! Не съм казала: „за да не ми върнете стотинките“ и сервитьорката ми връща 40 лв., а трябва да ми върне 41,70 лв. Значи, аз не съм за 2 лв. Аз виждам какво ми връща и казвам: „Сметката каква беше?“, т.е. намеквам и тя ми казва: „63,20 лв, нали ми дадохте 5 лв., за да е по-удобно?“, обяснява пловдивчанката и продължава разказа си ядосано.
„По-удобно означава да ми върнеш само стотинки и левове, ако аз искам да оставя бакшиш, ще го направя и изрично ще кажа. Аз съм си виновна, защото аз можех да кажа, че има и стотинки за даване, но те така го казват, за да можеш ти самия да се почувстваш неудобно, сякаш си някакъв просяк да си поискаш стотинките. И в същото заведение ми се е случвало подобно нещо с 2 лв. – да чакаш сервитьорката.

Много се извинявам! Аз идвам да си взема храна за вкъщи! Не знам как им се плаща, но аз не плащам обслужване. Аз идвам, взимам си торбите и си тръгвам. Това е върха на наглостта! Колкото и фенси манджи да правите, когато сте Бай Ганьовци и сте прости – няма как да се оправите!“, завършва жената.

Тя казва още, че това не се отнася за всички сервитьори, а само за този определен случай.

Тази цялата случка обаче разгневи хората в социалните мрежи, които започнаха да сипят злобни коментари под видеото, призовавайки сервитьорите в града под тепетата да й отмъстят подобаващо, когато седне в тяхно заведение и да й се изплюят в напитката.
Ето и още коментари:

Потресаващо проста е просто! 

Жалка си. Изложила си се пред сервитьорката, сега се излагаш пред половин България…..

Просто е потресаващо проста. На запад е регламентиран 10 до 15 % бакшиш, а за незнаещите бакшиш не е град в Китай. При сметка 63 и кусур лева какво се е размрънкала за лев и нещо. Да си седи дОма и да си приготви сама това което е поръчала – ама не, трябва да се „изселфи“ и да се тагне в това заведение нищо че после може да кара 5 дена на Ютеница.

За едни стотинки ли бе….

Представяш ли си „мила“, да обслужваш някой господин за 2.50 (като те гледам и толкова не струваш), той да ти даде 5лв. и да си търси рестото! Ти как ще се почувстваш, бе парцал!

Оставяш бакшиш доброволно, ако решиш. Така е в България. Другото е псевдорегламентирана кражба и тарикатлък. 
Навсякъде, където съм била в чужбина, са ми връщали рестото до стотинка. Ма Ганьо държи да е османлия и да си дерибейства, дори когато е сервитьор.

Нямам думи. Отдавна не съм в тази сфера, но навсякъде по света вече оставят минимум 10% бакшиш. Друго е възпитанието и от сърце да си ги оставиш, дори и 1% да е от сметката. Дай си сметка, колко дребнава и търсеща внимание, личност си!?

Колко да е тъпа милата, че даже се постнала да я видят всички!

Ама мацка…. Ти сериозно ли….? По жалка история не бях виждала и чувала…. Нямам думи…

Клипчето предизвика ужасни реакции и в социалната мрежа TikTok. Хората започнаха да й отговарят чрез видеообръщения и да защитават сервитьорите.

http://onovini.eu/2022/11/всички-сервитьори-в-българия-намрази/?fbclid=IwAR0wJIbVK4hx5tc8dp2_bvFjkJXMY0yC5S7I97yyxNqU5Ax4OwvGxY9NArs

 




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20122734
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031