Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2010 10:08 - Hyundai направи спешен кастинг за свой глас на „Оскари 2010” заради номинирането на Джеф Бриджис
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 374 Коментари: 0 Гласове:
0



image

Корейският автомобилопроизводител е единственият представител от автомобилната индустрия сред спонсорите с цели осем реклами.

Корейският автомобилопроизводител Hyundai бе принуден да направи спешен кастинг за глас на рекламите си по време на тазгодишната церемония по връчване на наградите на Академията за филмово изкуство на САЩ („Оскар 2010”), след като досегашният озвучител Джеф Бриджис бе номиниран за отличието в категория „Главна мъжка роля” за филма „Лудо сърце”.
Според правилника на академията номинираните нямат право на участие в реклами по време на церемонията, а Hyundai, който е единственият представител от автомобилната индустрия сред спонсорите, участва в шоуто с цели осем реклами. Възникналият проблем обаче бе решен бързо, но благодарение на големия интерес към „овакантеното” място, Hyundai намери не един, а седем актьори, повечето от които не отстъпват по популярност на Джеф Бриджис. Така 30-секундните спотове – един по време на дефилето по червения килим и седем по време на самата церемония, бяха озвучени от Ким Бейсингър, Ричард Драйфус, Дейвид Духовни, Катрин Кийнър, Майкъл Медсън, Манди Патинкин и Мартин Шийн.
За втора поредна година Hyundai е най-добре представеният с реклами спонсор на церемонията. Всеки от осемте спота струва между 2,5 и 2,8 милиона долара. Заплатените за реклами по време на церемонията средства се равняват на тези, които Hyundai изразходва за реклами преди по-малко от месец по време на най-гледаното спортно събитие в САЩ – финала на първенството по американски футбол (супербоул).



Гласувай:
0
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1128682
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 565
Архив
Календар
«  Ноември, 2017  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930