Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2010 17:25 - Жената на Боби Цанков Той беше много ревнив
Автор: annews Категория: Новини   
Прочетен: 519 Коментари: 0 Гласове:
0




image



„Той беше много забавен в ефир!” – спомня си Диана. – „Имаше много хубав глас! Те жените се влюбват с ушите си!… Когато решихме да се видим, се оказа, че той е под домашен арест!” Затова в продължение на три месеца двамата общуват само по телефона и чрез SMS-и.
Това е част от разговора, който ще бъде излъчен тази събота в предаването "Горещо" по "Нова телевизия" със съпругата на Боби Цанков Диана.

Ден след първата им среща очи в очи Боби Цанков остава да живее с нея. „Някак си специално беше, различно – пускаше ми поздрави, имахме си наша песен… Много голям кавалер беше – въртеше ме на малкия си пръст!” Боби Цанков предлага двамата да си направят радио и Диана се съгласява. Договорът за наем на честотата е подписан чрез нейната фирма. Малко след това двамата се женят.

Боби назначава лична охрана на съпругата си. „Той беше много ревнив и трябваше да ме държи под контрол и заради радиото. Трябва всичко да знае – къде съм, с кого съм, някой да не ми каже нещо за него и да си променя решението!…

През цялото време играе роля… Непрекъснато са някакви схеми в главата му… Даже бях бременна от него, но направих спонтанен аборт в шестия месец… Просто така се държеше, че през цялото време бях в напрежение. Понеже той от толкова неща е трябвало да ме пази да не разбера… Много си ги съчиняваше – просто беше Алиса в страната на чудесата! В началото му вярвах много, защото не мога да си представя, че човек има толкова развинтена фантазия и такива неща може да си съчинява… Дори ме излъга коя година е роден!..


Тагове:   Много,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: annews
Категория: Новини
Прочетен: 1649725
Постинги: 1614
Коментари: 386
Гласове: 566
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930