Една от най-големите интернет търсачки Yahoo представи годишната си класация на топ въпросите, отразяващи конюнктурата на информационния пазар и интересите на ползвателите.
"Как да завържем вратовръзката си?" - е въпросът, който ползвателите на глобалната мрежа са задавали най-често през отминаващата 2010 година, се твърди в обзор, цитиран от РИА "Новости".
В класацията по популярност следват "Как да свалим наднорменото си тегло?" и "Как е правилно да се целуваме?", допълва БТА.
В топ 10 на най-задаваните въпроса са попаднали още вечният философски "Какво е любовта" и прагматичният "Как да си сварим яйце?".
Най-горещата новина на годината в Yahoo е инцидентът в Мексиканския залив, признат за най-голямата екологична катастрофа в света, причинена от компанията "Бритиш петролиум".
В тройката на топ новините попадат още информациите, свързани със Световното първенство по футбол и с певицата и актриса Майли Сайръс.
По различен начин изглеждат питанията от смартфони, където приоритетни ключови думи са Национална футболна лига, Лейди Гага и Риана. В различните страни ползвателите на интернет се вълнуват от различни въпроси и теми. За канадците например най-горещите информационни поводи са били Зимните олимпийски игри във Ванкувър, Световното първенство по футбол и "Американ айдъл".
В Бразилия всичките три първи места са заети от въпроси, свързани с имената на футболисти, кумири на нацията. Корейците са кликвали на футбол, вълнували са се от потопения южнокорейски кораб и смартфона.
Британците са посещавали най-много сайтове на лотарии, със свободни работни места и с прогнозата за времето. Италианците най-много са "надзъртали" във Фейсбук, в сайтовете за компютърни игри и в тези с хокоскопите. Германците за пореден път доказаха прагматичността си - те са търсили най-често пътни карти, прогнозата за времето и телефонни номера.
Какво няме да намерите в YAHOO
Детенце се сдоби с името Yahoo