Постинг
17.01.2011 11:25 -
Абонати пропищяха от мобилните оператори
Увеличение на сигналите и оплакванията от потребители за дейността на мобилните оператори отчитат тези дни. Сигнали се пращат дори и до Европейския потребителски център – България.
Игнат Арсенов, директор на центъра, съобщи, че тенденцията е забелязана още от декември миналата година, предаде Фокус.
"Ако преди звъняха един-два пъти месечно, имаме 10 обаждания за седмица. Обажданията са с питане по какъв начин да си разрешат проблема. Тъй като нямаме компетентност и не разглеждаме такива спорове, сме препращали потребителите към Комисията за регулиране на съобщенията", обясни той.
Оплакванията са най-вече за завишени сметки за телефон.
Много от обажданията са за това, че са ги измамили при сключване на договора. Най-често става дума за възрастни хора, които, за да получат мобилен телефон или друг бонус, са подписали договор за услуги, който не са прочели.
Няма коментари